Inflyttningsfest.

Igår var vi bjudna på inflyttningsfest/ födelsedagsfest hos en skolvän till Jocke.
Kände inte nån där. Eller, nej, nu ljög jag ju. Kände några av Jockes vänner faktiskt.

Men däremot så visste jag inte namnet på en enda brud där!!

Tycker ni lite synd om mig nu?
Don´t!

Försök att hitta lättare folk! Hur underbara som helst, kände mig så otroligt välkommen. Festade sedan vidare på tivoli. Kvällen var toppen!

Slutade dock med att vi gick hem strax efter ett. Förklaring utlämnas.







Kommentarer
Postat av: mamma

Vad det dagens shopping som gjorde att krafterna tröt????!!! Eller!!!!!!

2009-09-20 @ 18:51:33
Postat av: emma

I love your new haircut darling ;) Hur är det med dig, och när kommer den lilla plutten? :) Puss

2009-09-22 @ 18:19:02
URL: http://emkas.blogg.se/
Postat av: emma

Hur bra som helst! :D Har en del att göra i skolan bara, men jag trvis så bra :) Ja, jag förstår det, jag längtar med dig :) Jag saknar min lill plutt där hemma.. Take care och uppdatera mig när den lilla gullegrisen har kommit :) PUSS

2009-09-23 @ 20:20:52
URL: http://emkas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0